woensdag 1 oktober 2008

Dag 14 shoppen

Vanochtend om half 9 wakker en om kwart over 9 zatten we in de auto richting Tampa onderweg wat gegeten bij Denny's. Bij de Citrus Park Town Centre aangekomen auto geparkeerd bij JC Penney en eerst richting Disneystore gegaan even verder gelopen zat ook een leuk winkeltje met Hello Kitty en nog even bij Macy's gekeken maar niet helemaal onze smaak. Bij Dickie's Sportgoods binnen geweest en twee paar crocs voor 24 dollar voor mij en Heleen had er twee voor 20 dollar. Even muziek bekeken en nog wqt andere winkeltjes en terug naar de auto en op naar Orlando.

Terug in Orlando zijn we naar Lake Buena Vista Outlets geweest niet zo heel groot maar leuke winkeltjes. Daarna nog even naar Premium gegaan want daar waren we toch dicht bij en eerst naar de foodcourt gegaan om wat te eten lekkere noodles met Orange Chicken. Bij de Disneystore konden we het alllebei niet echt vinden dus daarna zijn we allebei onze eigen kant opgegaan en om half 9 hadden we voor de nike store afgesproken. Hier en daar nog wat gekocht en terug naar de auto en op naar het hotel. Spullen neergezet en nog eve een megalekker ijsje bij de Dairy Queen gescored. Heleen ging nog even naar Walgreens en ik ben maar terug gegaan om te kijken of alles in mijn koffers gaat passen....... Dat gaat nog moeilijk worden......en ik heb me vandaag goed ingehouden

Morgenochtend nog even naar Seaworld voor Kraken en Shamu show en dan nog wat shops langs er moeten nog wat laatste dingen gekocht worden...pfff

Geen opmerkingen: