zondag 5 oktober 2008

We zijn weer thuis

En ik heb de eerste nacht weer in mijn eigen bedje doorgebracht. Heleen heeft nog een nachtje ineen Hotel en gaat vandaag weer terug naar huis.

De laatstedag van de vakantie zoude we nog de 11 uur show van Shamu doen in Seaworld alleen die was er helaas niet. Door de weeks hebben ze maar twee shows en in het weekend 3 of 4 dus toen werd het de show van half 6. Eerst naarhet postkantoor dan maar voo een doos...want ik heb wat teveelbeelden gekocht en aangezien niet alles gaat passen zal ik wat op moeten sturen naar huis. We zijn toen maar naar de Walmart gegaan en de Dollartree nog even gekeken. Daarna door naar FloridaMall en nog even naar Prime waar we wat gegeten hebben en waar ik nog wat disneydolars heb gekocht. Op naar het hotel om mijn pakketje te maken en op naar het postkantoor om het op te sturen. Weer wat geld lichter maar ja goedkoper dan koffer nummer drie. Terug naar Seaworld voor een ritje eerst in Kraken en dan in de rij voor Shamu stadion voor de allerlaatste show deze vakantie en hij was absoluut geweldig. Nog even langs Publix een GROTE supermarkt. En toen was de benzine van de auto wel redelijk op dus naar een benzinestation. Eerst maar naar binnen om te betalen 10 dollarvoor een kwart tank bliijkbaar. Op naar buiten om te gaan tanken... hoe gaat die klep open? ging niet, even kijken in de auto voor een knopje alles gaat namelijk al met knopjes dus zal de tankdop niet anders zijn... Niet te vinden, de kassiere kwam ook even kijken kon ook niks vinden en zelfs nog een klant kwam even checken.... Bleek gewoon dat je er op moest drukken en dan ging i open hahahahahahahaha heb me echt rot gelachen maar in ieder geval weer wat geleerd blijkbaar gaat niet alles met een knopje in deze auto open.

Terug naar het hotel en nog even wat gegeten bij Sizzler daarna tijd om de koffers echt te gaan inpakken en het past allemaal net..

Vrijdag om 8 uur opgestaan en nog even wat gegeten in het hotel en de koffers naar beneden gesjouwd... jammer dat er geen lift is. Hmm heb je zo'n grote kofferbak gaan nog niet alle koffers er makkelijk in. Maar ja de achterbank was er ook nog. Naar het vliegveld gereden en auto ingeleverd en met een karretje de koffers naar de incheck gesjouwd. Van allebei was er 1 koffer te zwaar, van mij 1.5 kilo en van heleen 8 kilo dus pfff dat werd even wat overstouwen in de andere koffer... gelukt na eel wat zweten. wachten tot het tijd was om naar de gate te gaan. Maardat duurde nog wel even dus nog wat winkeltjes in en uit en ja ook nog iets gekocht. Nog even een ijsje en dan maar door de douane en de check. Inmiddels hadden we nog twee uur eerst gaan zitten bij de gate maar pff dat werd toch wel te lang dus nog even langs de winkeltjes deze keer niks gekocht en nog wat gegeten bij burger king en weer terug naar de gate waar we bijna konden boarden. 1 uur en 7 minuten duurde de vlucht en op Atlanta aangekomen door naar de trein want we kwamen op T aan en moesten helemaal naar de andere kant naar E. Eindelijk daar willen we uitstappen en naast ons zaten ook Nederlanders en Heleen staat op en zij zegt nou zie ik het jij bent tiggergirl... bleek het Jose van het Orlandoforum te zijn die ook naar huis moesten.. haha. Op naar de gate waar we ook alweer konden boarden en hmm lekker naar huis (toch wel lekker maar ook wel jammer)De reis duurde 7 uur en 45 minuten en een uur eerder dan verwacht kwamen we aan op Schiphol. Op naar de koffers en hopen dat verder alles goed ging. Mijn ouders waren inmiddels ook al op Shiphol aangekomen..met 2 auto's. De koffers kwamen gelukkig wel snel en door naar buiten en daar waren mijn ouders maar ook mijn nichtje en neefje...erg gaaf. Jemig wat is het trouwens koud van 30 tot 35 graden terug naar 8 graden brrrrrr.

Thuis alles uitgezocht wat ik voor de kids had meegebracht en voor de rest van de family. Alles in goede aarde gevallen en nog even de hele dag wakker blijven maar dat is redelijk goed gelukt.

Nu weer in het ritme komen en straks even de Halloween versiering gaan ophangen weer wat leuke dingen gekocht

Geen opmerkingen: